Ako postupovať pri reklamácii

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

 
Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?
Pokiaľ budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre vyplnenie použite
Reklamačný list.
 
 
Musím výrobok priniesť v originálnom obale?
Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

 
Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať aj príslušenstvo?
Áno, dodajte výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.
 
 
Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?
Áno, pri reklamácii príslušenstva odporúčame dodať aj hlavný výrobok. Všeobecne platí, že príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať.
 

Ako mi bude opravený tovar doručený?

Miesto doručenia opraveného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie. Výrobok môžeme doručiť na Vami udanú adresu.

 
 
Zostanú mi dáta v reklamovanom telefóne, tablete alebo notebooku?
S veľkou pravdepodobnosťou o ne prídete. Súčasťou opravy v autorizovanom servise je uvedenie zariadenia do pôvodného továrenského nastavenia. Odporúčame vám pravidelnú zálohu dát vo vašom zariadení.