Prehľad
Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 14 dní. Ak od nákupu uplynulo viac ako 14 dní, nemôžeme vám ponúknuť plnú náhradu alebo výmenu.
Ak chcete mať nárok na vrátenie, vaša položka musí byť nepoužitá a v rovnakom stave, v akom ste ju dostali. Musí byť tiež v originálnom balení.
Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia.
Tovar podliehajúci skaze, ako sú potraviny, kvety, noviny alebo časopisy, nie je možné vrátiť.
Neakceptujeme ani produkty, ktoré sú intímnym alebo hygienickým tovarom, nebezpečnými materiálmi alebo horľavými kvapalinami či plynmi.
Ďalšie nevratné položky:
- Darčekové karty
- Softvérové produkty na prevzatie
- Niektoré predmety týkajúce sa zdravia a osobnej starostlivosti
Na dokončenie vrátenia požadujeme potvrdenie alebo doklad o kúpe.
Prosím, neposielajte svoj nákup späť výrobcovi.
Existujú určité situácie, v ktorých sa poskytujú iba čiastočné refundácie:
- Kniha so zjavnými známkami používania
- CD, DVD, kazeta VHS, softvér, videohra, kazeta alebo vinylová platňa, ktorá bola otvorená.
- Akýkoľvek položka nie je v pôvodnom stave, je poškodená alebo jej chýbajú časti z dôvodov, ktoré nie sú spôsobené našou chybou.
- Akákoľvek položka, ktorá je vrátená viac ako 14 dní po doručení
Vrátenie peňazí
Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme dostali vašu vrátenú položku. Upozorníme vás aj na schválenie alebo zamietnutie vašej refundácie.
Ak vás schválime, vaša refundácia bude spracovaná a kredit sa automaticky pripíše na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby do určitého počtu dní.
Neskoré alebo chýbajúce refundácie
Ak vám ešte nebola vrátená platba, najskôr si znova skontrolujte svoj bankový účet.
Potom kontaktujte spoločnosť, ktorá vydala vašu kreditnú kartu, môže chvíľu trvať, kým bude vaša refundácia oficiálne odoslaná.
Ďalej kontaktujte svoju banku. Pred odoslaním vrátenia peňazí často trvá určitý čas na spracovanie.
Ak ste toto všetko urobili a stále ste nedostali vrátené peniaze, kontaktujte nás na info(a)bigo.sk
Položky vo výpredaji
Peniaze môžu byť vrátené iba za položky s bežnou cenou. Výpredajové položky nie je možné vrátiť.
Výmeny
Položky vymieňame iba vtedy, ak sú od výroby chybné alebo poškodené. Ak ju potrebujete vymeniť za rovnakú položku, pošlite nám e-mail na adresu info(a)bigo.sk
a pošlite položku na adresu: OSK Trend – BIGO.sk, Gen. Svobodu 752, 089 01 Svidník.
Vrátenie zásielky
Ak chcete produkt vrátiť, mali by ste ho poslať na adresu: OSK Trend – BIGO.sk, Gen. Svobodu 752, 089 01 Svidník..
Budete zodpovedať za zaplatenie vlastných nákladov na dopravu pri vrátení položky. Náklady na dopravu sú nevratné. Ak vám budú vrátené peniaze, náklady na spiatočnú dopravu budú odpočítané z vašej refundácie.
Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovacej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že dostaneme vašu vrátenú položku.
Potrebujete pomoc?
Ak máte otázky týkajúce sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru, kontaktujte nás na adrese info(a)bigo.sk.